förlåt

..jag uppdaterar verkligen dåligt.. Men så har jag också en bror som varenda gång han är hemma (vilket inte är så ofta) sitter klistrad här men men.. Nu uppdaterar jag.. Igår efter att jag uppdaterat var jag ute lite med Jeppe och Sunda. Sen träning, jag tyckte väl det gick sådär.. Hmm måste jobba bättre på torsdag, hehe.

Sen idag så har jag vart i skolan bara, var typ nobeldagen, och lärana försökte lura Sofias klass att kungen och drottningen skulle komma, haha typ jääääättemånga gick på det också, det var börje(våran vaktis) och nån lärare jag aldrig sett förut? Sen efter skolan var jag lite med Sofia S, Jeppe, Mac och Sunda och lite mer, men sen gick jag och Sofia hem till henne och åt filmjölk(dom har nåt skitgott med smak :O) Sen gick vi hit och gjorde ingeting.. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0