förlåt

..för taskigt uppdaterande men igår ville internet verkligen inte fungera så.. ahh men igår så var det bara skola vanligt sådära, hände inte speciellt myk. och efter skolan kommer jag inte ihåg vad jag gjorde kom hem typ halv fem iallafall.. Sen åt jag lite och sen gick jag ut med Jeppe, Mac , Andreas Shvan och robert/robin (sory minns inte vad du heter :$) Så när jag skulle in för alla drog utom Jeppe och han skulle vara hemma nio, så har jag inga nycklar och ingen är hemma.. ingen svarar på sina telefoner heller.. Då kom Jeppe på värsta smarta, jag skulle ju bara ringa farmor, ehehe så kom hon och låste upp så drog Jeppe hem.

Idag har det typ inte hänt nåt.. Skola bara.. ska snart dra till farmor och käka middag sen träning och sen hamnar väl man här antagligen.. Fick reda att vi har engelska prov om en vecka, tråkigt men aja detär rätt lätt. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0