HÄHÄ *andas* HÄHÄHÄ

..så har wiberg kommit på att mitt garv låter.. hehe elakt, fast det är ju sant :O Pinsamt hähähä..  Fast  eftersom jag va snäll sa han att det var ok,vilken tuuur! Sen jag skrev senast så har jag vart med Sofia. Jag gick dit så käkade hon lite så kollade vi i väsbys skolkatalog och mobbade typ alla hähähä.. kanske inte riktigt men dom som såg mupp ut iallafall. Sen ringde Jeppe och Mac så gick vi och mötte dom och gick omkring med dom och hade roligt, sen åt jag middag och nu här hähä. Spammar sönder Wiberg med allt möjligt SKÖJJ! Pusssss

Kommentarer
Postat av: amy

svar: ja visst är den härlig!

2008-12-05 @ 21:41:25
URL: http://amyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0