idag

Japp, idag så hände inte så jävla myk. förutom sista lektionen (den ända roiga för den var jag inte på) Jag chloé och amanda spelade lite pingis för att visa att vi var duktiga men så drog läraren och det gjorde vi med hehe.. Så stack vi till b:s lektion för dom hade inte heller lärare, där vare typ disko (:O?) Lite oseriöst men kuul, heheh peter (tror jag han heter)börja dansa på bordet.. hehe kuul. Men mitt i alla skojjigheter kommer deras lärare vi gömde oss typ bakom en stol hehe, så öppnar benajamin fönstret så hoppar jag och chloé ut, ´men när amanda ska ut så dunkar hon i knät så det låter som fan hehe men vi han springa därifrån, vi blev jätteblöta.. för ingen hade ju skor. Men det var sköjj, nu skulle jag egenlitgen varit med Sunda Sofia och Josse menjag orkar verkligen inte blev hemmamys istället ska äta lite yogutrt och kolla på det som går på tv nu vet inte vad detär nåt bra måste det va iaf :)



Roliga b:s lektion :)


höhö peter goes dansa på bordet x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0