lov & bowling

Japp idag vare så att det var sista dagen i skolan wihoo! Men vi ska ändå tebax till skoan mellan fem och sex ikväll (?) Ingen vet varför men lärarna är som de är.. jaja idag så började det med No och Musik. Helt ok eftersom man inte behövde göra nåt, så alla satt och g33ka datornerna. Sen typ lunch, det var skitäckligt, eller iaf skitstarkt det var typ å kyckling, jaja. Sen så åkte klassen och bowla, jag skulle typ egentligen bowla med jeppe mac och amanda men sen skulle typ sara sofia chloe jeppe mac adde och alla bowla, blev knaaas! Så jag bowla med amanda och chloe, hehehe stekte dom (A) Nu lite bilder från idag pussss.



jag schteker!


chloe da bowlingkung


Sara schteker!


amanda ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Just nu har jag en frågestund på min blogg, vill gärna se en fråga från dig! Tack, kram. För mer information, kika in på bloggen.

http://www.iiidiiis.blogg.se

2008-12-19 @ 15:14:48
URL: http://iiidiiis.blogg.se/
Postat av: chloe

haha sajk,

2008-12-22 @ 12:55:55
Postat av: Amanda

ja var fett gryymast =)

2008-12-23 @ 13:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0