Oh herre gud

...nu har jag varit och tränat med 92:orna, shit dom börjar typ träningen med 60 upphopp och 30 armhvningar och typ 10000 situps.. och där kommer jag YEY som int ehar tränat på fyra veckor.. (Egypten och sjuk) Jaja det gick väl helt ok, men annars idag har det inte hänt så myk, lite kul efter skolan mobbade b för att dom inte slutat haha.. kuul! Sen så drog jag hem med Sofia, eller hon drog hem till mej jaja, det är inte så långt precis x) Så satt vi och snacka skit och spela kort (haha?)  Sen kom pappa och gjorde mat sen träning, sen kollade jag lite på träningsmatchen mellan mittt lag och Storvreta.När jag och pappa drog stod det typ 7-0 till oss höhö? Utklassning.. Aja nu ska jag vara social med mina vänner och fixa felicias blogg som hon har tjaatat haha :) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0