Friday fredag & freitag

Nu är det freedag, äntligen har lov nästa vecka också mihihi 8)  Sitter här.. Kom typ in nyss har målat nagel lack på mina bambu örhängen man blir nämligen svart på kinderna och linn sa att det skulle hjälpa heh.. Nu får vi se om det gör det. *hoppas*

Idag har det vart skola inga problemos hade musik no och so, på so:n hade vi prov, det gick väl sådär, glömde plugga men jag skrev iallafall på allt. Och det är ju pluspoäng, mihih! Sen efter så drog jag Sofia S Jeppe och Adde hem till Jeppe och hämta cyklarna eller asså Adde hämtade sin hemma hos sej och jag satt bak på Sofias. Sen stack vi till donken och Mötte Danne och Nicke. Så mumsa vi i oss och sen stack vi typ hängde runt, sen typ stack vi till Abbes där Robin Eve Jenny Zalle Putte Mardin & Adde var. Sen efter ett tag drog vi typ runt lite eller asså inte dom vi möttes vid Abbes utan bara dom somjag var med från början. Sen stack vi till Skutan dagiset och snacka lite med min granne, sen kom hans storesyrra (som är typ 9) så följde hon typ med oss, jaja hon är iaf skiiiiitsöt. Sen typ var vi ute och gjorde inget sen drog jag hem. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0