Oj oj oj sorry mates

Shu breeh, jag har uppdaterat lite dåligt heh.. Men nu är jag tillbaka, igår så var jag typ hemma till typ tre, sen stack jag och mötte Jeppe så var vi ute en stund sen stack vi in till honom och chilla lite. Hände inte så värst myk igår.

Nu sitter jag hemma hos Matte tillsammans med Kallesson, han typ käkar middag nu haha lite sent men men, idag har jag typ vart med Kallesson Jeppe Adde och Danne vi typ drog runt bara sådära, sen lite senare mötte vi stephi och emelie, så kom typ julia bellan mange och zalle, men julia bellan och mange typ stack efter tio minuter, sen låg vi typ på fotbollsplanen och schteekte. Sen stack jag hem och sen ut en sväng med mamma efter maten, sen stack jag och mötte Kallesson så drog vi hit, vi måste typ dra snart, heh.. Inte kuuuul, vi hann typ bara va här fett lite *sadface* Jaja nu tycker Kallesson att jag skriver för myk, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0