Shuu bree vad händer jao

Nu sitter jag här denna söndags förmiddag och bloggar.. Hmm intressant. Igår hann jag inte uppdatera det var chill som fan igårkväll iaf. Det avr typ jag Jille Jennifer Emelie Sofia K Chloé Danne Felicia Josse & Tara, Sen typ på slutet kom Malek och Alex B och typ när alla drog kom Amanda och Adde hah! 

Idag har jag typ bara städat mitt rum, jag är såååå duktig 8) Kanske ska ut idag, men jag vet inte om jag pallar annars hittar jag väl nån annan att gå ut med. Jag saknar Sofia *sadface* nu får hon ta och komma hem från lofsdalen, fast hon åkte ju igår.. *ännu mer sadface* Juste jag kanske ska till landet nästa helg, chillpill, men vi får se hur det blir med det. Pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0