-

Idag har det hänt mycket, ! Men jag orkar inte berätta om skoldagen. Ni får det som hände efter skolan ist. först vänta jag Chloé och Danne i typ en och en halv timme på Sofia S det var rätt kul, snacka och tönta oss hehe. Sen så kom hon och vi gick typ mot Abbes där vi skulle möta Felicia, påväg dit möter vi Emelie Wille Hanna Zalle Putte och andra Felicia. Så försvinner alla hem efter ett tag utom Hanna så möter vi Felicia. Så väntar vi tills Hannas buss går. Så går vi möt Carlslund och busplinga, alla tycker det är fett omoget men hallå? Är inte det mognaste att göra vad man själv vill? Sen stack vi mot Odenslunda jag Chloé och Felicia för Danne skulle dra. Så gick jag hem åt och sen träna jag. Det gick verkligen inte bra, kändes verkligen skitsegt och allt. Sen kom jag hem skulle se nån film på sexan, men sen var den jätteäcklig verkligen den var typ nån död katt som hängde i nån tråd och massa larver över nån skyltdocka verkligen sjukt äckligt så jag satte mig här ist. pusssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul

2009-01-30 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0