HELG!

Nu har jag gått två dagar i skolan och nu vill jag ha lov! Men men today så var jag i skolan bara tråååk. Fick reda på vad vi ska ha på svenska provet bläää! Det är typ hur mycket som helst! Men sen så gjorde vi typ inget mera hade promenad på den så kallade " mentorstiden" så jag chloe linn och amanda gick vääääldigt långsamt för vi hade matte efter så vi sa att jag hade ont i fötterna och så kom vi tjugo minuter försent. Sen så efter skolan var jag med min bebis chloe, vi typ kollade på hitta nemo sen skulle hon hem haha! Och sen typ åt jag och nu sitter jag här.. Och här kommer jag nog antagligen sitta resten av kvällen, eller kolla på film/tv, för jag skulle vart med Alex men han kunde typ inte. Vet ni!? Jag ska upp halv sju imorgon, det kanske ni visste eftersom jag skrev det i förra inlägget, tror jag.. Hmm pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0