hos Sofia

Japp, för nu sitter jag här vid hennes dator, ska snart gå och handla smör åt hennes morsa. Igår hann jag inte blogga, det var iaf en förjävlig dag. Jag och Alex har gjort slut och jag mår balle. Men det var ändå rätt najs på tjejkvällen. Var kul folk och allt, även fast jag kanske inte var på värsta roliga humöret men ändå. Sen lite senare drog jag Petra Hanna och Felicia till Petras boy, Adde, tills typ min pappa kom och hämta mig och Felicia, så var jag hemma vid typ kvart i tolv.

Idag har jag typ inte gjort så mycket,
har spelat innebandy, gick skit bra vi vann över djurgården med 7-0 tror jag. Skitbra brudar ! Själv gjorde jag inga mål men är ändå rätt nöjd med tanke på allt sm snurrar i mitt huvud, och nu sitter jag ju dårå hos Sofia S, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0