jag lever

Rätt klyftig rubrik? Skrev inte igår kväll kom hem från älskling vid fem åt tränade och duschade sen tittade jag på tv orkade inte sitta här. Och sen så imorse så fixade jag ju mig och sånt, i skolan idag var det något som Chloé sa det var sjukt kul men jag kommer inte ihåg vad det var, men det var skit kul! Sen efter skolan så gick jag med Sunda hem till han och hämta pengar, sen hem till mig och hämta pengar, och så bytte jag till mjukis, så stack vi till BK där Danne vänta sen kom typ Adde & Felicia sen till sist Chloé, så satt vi där nån kvart sen skulle Sunda hem, fast alla andra satt kvar i typ en timme till. Sen gick vi mot Odenslunda och gick omkring där. Sen hem och åt och sen gick jag ut och åkte lite pulka med Sofia S :$ Hehehe, men det var någon skit läskig gubbe där (enligt Sofia) så vi åkte i nån backe så man hamna mitt på bilvägen om man åkte snabbt hehe. Jaja man lever bara en gång och pulka är kul. Nu ska jag sitta här ett tag till, eller är det nåt bra på tv? Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0