lördag

Igår hann jag inte skriva hade trevlans med Chloé Sofia & Sofia och kom hem vid halv tolv så då orkade jag inte skriva, vi kollade på film och hade myys. Idag har jag typ duschat och suttit här? Och Sofia & Sofia var här nån timme också, dom är sjuka i huvudet! Men snart ska jag till centrum med mami, för har typ oresentkort på kicks typ smink rådgivning? Vettefan kul iaf, sen tror jag att jag skulle köpa lite hårklämmor och tofsar man tappar ju bort dom hela tiden. Sen typ ett svart linne,och sen efter maten ska jag till älskling, pussss


Kommentarer
Postat av: sofia

Och Sofia & Sofia var här nån timme också, dom är sjuka i huvudet!





va säger du egentligen ?!?!?!?! ;)

2009-01-18 @ 19:11:43
URL: http://jjadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0