Nej..

..vet ni vad :( snön har smält bort igen typ. Feeeeeeeeett kefft ,redan liksom :O aja det lär väl komma mera sen igen. Min dag : Jag åkte till papis jobb för vi skulle kolla mina fötter vid nio så gjorde vi det. Inte så farligt ska få nya specialsulor (mina fötter är dampigaså måste ha specialgjorda sulor) Sen skjutsa pappa mej till skolan så gick jag på musiken där vi fick typ spela vciet instrument vi ville till nån riktigt dålig lååt. Sen bla bla bla såvar resten av skoldagen klar. För det hände typ inte nåt. Eller jo ett cp i min klass slängde ett pingisracket i mitt huvud damp(?) jag hade inte ens gjort nåt :S Och just när jag skulle kasta tillbaka kommer min lärare och bah : men sara vad gör du? Jävla kärring.Jaja efter skolan så satt jag och chloé vid slöjden och väntade på Micha. Så kom hon så drog jag och vänta åp bussen med Johannes och Dennis. Så skulle dom tydligen få skjuts så då gick jag hem. Så stod jag och snackade lite med Jille,Jennifer, Hanna och Petra vid den andra busshållsplatsen. Nu är jag hemma och har käkat lite yogurt. Skriver nog mera ikväll. 

Kommentarer
Postat av: sofia

hhahah jeff :P

2008-11-28 @ 16:23:54
URL: http://sofiamk.blogg.se/
Postat av: Anonym

höhö ja, nästa gång jag får tag på ett pingisrack då jävlar! HEHE:)

2008-11-28 @ 16:28:22
URL: http://leav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0