Men mammaaaaaa !

Nu har jag kommit hem, ska typ städa och plugga, *suck* Jaja, jag får ju faktiskt pengar om jag städar, och plugga det är typ läsa igenom några sidor, det går fort för det är So och det är lättish. Sen ikväll har jag träning chillpill. Det ska bli nÄäÄjzZ.

Idag skulle vi typ till nåt museum, och man skulle typ direkt till station om man ville och det blir närmre för mig så det skulle jag. Men när jag kommer till bussen har kag typ missat den, så jag kommer typ liiiiite försent heh.. Chloé stod och väntade på mig alla andra hade typ dragit till tåget, tack bebis *happyface* fast vi hann iaf med samma tåg som alla andra. Sen gick vi typ till nåt medelhavsmuseum, gubben som berättade var feeeeeeeeet skön, hah rulig som fan iaf. Sen typ stack vi till Donken, och typ jag Chloé Amanda och några gick till ett donken och alla andra till ett annat, sajk sajk så våra lärare blev typ sura? Jaja, det är dom som ska ha koll.. Sen typ tog vi tåget till baka till skolan för att ha två lektioner, fyfan vad onödigt? *suck* Sen stack jag och Chloé till bussen för jag orkade inte gå, sen stack jag hem nu måste jag börja städa. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0