Nej men pommes

Lite random rubrik men men..*happyface* Sitter här mätt som fan, ska iväg och träna strax, så jag borde gå och byta om snart. Och det ska jag väl göra också, som jag skrev igår så ska jag träna med 97orna.. det ska väl bli najs, fast dom är yngre, ( och kanske inte jääättebra heh..!)

Idag var det skola, inget spec bara vanligt lalal. Sen efter så träffade jag och Sofia Jenny Eve Felix Nån jag inte vet vad han heter Felicia och Julia, så stod vi och snacka där ett tag sen drog vi hem till mig och hade chillpill sen drog hon för typ en halvtimme sen och så käka jag.. Mer intressant än så har inte min dag varit. Kanske ska träffa Sofia sen om inte hon skulle iväg, för det har blivit lite knas, jag älskar er ni vet vilka.. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0