16/2

Nu sitter jag och lyssnar på en skiitgammal låt jag inte hört på skitlänge, ni vet karlakarl? Här är länken iaf http://millue.zoomshare.com/files/karlakarl.mp3 . Jag gillar den faaan. Hehhe, har fixat med designen också, det kanske ni ser, blev faktiskt rätt nöjd!

Idag har jag typ inte gjort så mycket, varit i skolan bara. Hade lite vanliga lektioner, hähä. Efter skolan gick jag och Chloe hem, asså hon följer ju med mig så tar hon bussen från mig. Så går vi med Nicke, helt plötsligt han bah: Tur att ingen ser er,   Hahaha, Schysst snubbe fan! Haha, Men nu ska jag sitta här lite, pusssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Tur att ingen ser er"... ni höll ju på o hoppa runt och sjöng o de såg lite konstigt ut... därför sa jag de, HAH! // NICKE !!! =)

2009-02-16 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0