25 februari

Har haft kul idag med Chloé som vanligt dårå. Haha. Mötte Chloé vid ica vid halv tre tiden, så gick vi och köpte godis, åt faktiskt inte nåt sött alls igår så, hehe. Sen gick vi hit och tönta oss lite vid datorn och snacka och sådär, sen vid halv fem kom min pappa, så åkte vi till centrum, för jag skulle köpa en grej till min hand, det heter tydligen skena? Men men det gör att jag kanske kommer kunna spela innebandy imorgon, för den håller typ tummen på plats, för det gör skitont om jag rör den för mycket. För nerverna har typ damp. Sen stack Chloé hem och jag lagade mat, fast pappa hjälpte till, det vart pastasallad mums ! Sen tv nu här, pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0