FJORTIWWZZ

Jag kom inte på nån rubrik, så kom proffset Sofia S och sa att så skulle jag ha. Och då blev det så. Nu sitter jag här med henne och tuggar tuggummi, det känns faktiskt som om jag har det runt hela munnen. Ska kanske fixa hennes blogg snart, men jag vet inte.

Idag har jag varit i skolan, idag på idrotten skulle vi ha basket, och min lärare fick typ damp för jag sparka på en boll, sajk?! Haha, hon var typ skitsur. Jävla Menskärring. Hähä. Sen var det vanlig dag. På lunchen så typ sa Julia att jag skulle få tio spänn imorgon om jag åt lite fiskäckel sås som hon hade saltat som fan. Hähä, jag gjorde ju såklart det, äckligt som faan! Men nu är du skyldig mig tio spänn Julia, glöm aldrig det! Nu ska jag göra nåt annat pussssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket saris (: <3

2009-02-17 @ 17:50:03
URL: http://jslnw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0