Fredag den 13

Uhh spooky, jaja för mig har det inte hänt nåt farligt precis, dagens värsta var väl typ att jag fick skolk hela matten fast jag var där, och det var ju inte ens big deal, haha. Idag har vi haft vanliga lektioner bara. Alla lärare har ju damp. Johan t.ex tog tag i danne så han typ lyfte från marken, hehe.

Nu har jag också varit duktig och fyllt i ja på sportnik, våran hemsida för laget, för er som inte vet, brukar nämligen alltid glömma det, haha. Jag ska spela en av matcherna i helgen, är typ gryyymt besviken på mig själv, för jag aldrig får spela i den 'svåra' divisionen. Jaja, meeera träning.

Nu måste jag städa, hatar det, men jag får ju pengar för det, me like money. Sen ska jag träffa Chloé och Felicia. Så får vi se vad vi hittar på. Men nu ska jag städa, pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0