Hoho

Idag har jag sen jag senast skrev, duschat och sen varit lite med Mami, sen skjutsade hon mig till Felicia, där Chloé också var, så busringde vi, (kalla oss töntar, det gör inte dig mognare ! ) det var typ skiiitkul, spec en busringning Felicia bah : Ja hej, jag var inne hos er förra veckan och köpte en damsugare, och nu är det såhär att jag har råkat dammsuga upp min pojkväns hamster med den, och nu vet jag inte hur jag ska få ut den ur dammsugaren. Hahaha, det var kul. Sen käka vi lite och gjorde chokladbollar Yummie! Och sen kolla vi på film, sen vid fem stack Chloé sen kom min Mami vid typ sex och hämta mig så åt jag typ en fjärde dels kebab, var så sjukt mätt, hähä. Pusssss


Kommentarer
Postat av: Frida

tack så mycket! :)

snart kommer det upp en tävling där du kan vinna en header! :)<3

2009-02-08 @ 20:04:58
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0