I'm superman bitch

Idag är det torsdag, vilket betyder att jag har träning om ungefär en timme najs najs. Idag i skolan hände typ det vanliga, eller jag fick tillbaka en sak som heter resan en So grej. Som jag hade G på jag bah vafaaaan, för jag hade jobbat som fan med den förra terminen, asså det var då vi gjorde den. Sen så märkte jag att det inte var nån med bättre än G, muahah! Sen på engelskan vart det typ kaos, som vanligt dårå. Och juste på tyskan kolla vi på skiiiitkul film ! Det var typ Rosa pantern. Hahah,

Nåra gubbar: Vad var det för nån bomb?
Clusoe: Det exploderande sorten

Hahaha, det var roligt ! Sen hände inget mera spec, Amanda S kom och skulle vara m Sara det var sjukt länge sen jag såg henne, hon är skitsöt! Hihi, men nu måste jag byta om shiiit! Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0