Jag vet jag vet

Jag har inte skrivit sen i torsdags har bara haft så fullt upp! I Fredags så vare skola bla bla bla.. Hade Musik och So prov, gick bra. Sen på kvällen stack jag Chloe Sofia och Josse till GX där mötte vi Linn Amanda Stephi och Emelie också, hade skitkul dansa typ hela kvällen. Kom hem vi halv tolv och då orkade jag inte skriva här.


Sen idag har jag varit i stan med Mami, köpte bara ett halsband. Men det var mysigt, åt på Sandys också, dom har skitgoda mackor och sallader. Sen åkte vi hem och åt semlor, sen stack jag ut och träffa Danne och Chloe, sen skulle hon dra och vara m Felicia. Så jag och Danne stack hit och snacka. För det är skitkallt ute. Sen stack han och jag käka. Bilder får ni sen, för det fuckar nu? Pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0