Min dag + träning = najs

Har inte bloggat sen i morse, men har haft fullt upp. Sen jag sist skrev så gick jag då och mötte Chloé vid rimi, gick in och köpte lite tuggummi. Sen gick vi hem till mig och spela lite spel, nördiga som vi är. Sen käka jag pastasalladen som vart över från igår, smaskens! Efter det skulle vi gå ut, vi kom typ 100 meter från mitt hus innan vi vände, båda hade blivit blöta om fötterna haha ! Så vi glodde film ist. vart harry potter 5 jag vet töntvarning hääär!

På träningen gick det faktiskt bra med handen, körde lite mera bandage så jag inte skulle kunna böja den bakåt så stygnen skulle gå upp. Det skulle ju vara f94 (mitt lag) mot p95 men det var bara tre små pojkar där. Felix Crille och jag tror han heter peter? Så det avr typ några tjejer i det laget också. Det gick helt okej för mig, gjorde typ ett och en halvt mål, vet nämligen inte vem som gjorde det sista, så det vart hälften mitt muahah 8) pusssssss & glöm inte att anmäla er i tävlingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0