Monday

Nu sitter jag här och g33kar musik, har precis ätit fyra mackor :$ seriöst var skithungrig! Men idag har jag varit i skolan det var heeelt vanliga lektioner, fick tillbaka tyska-provet idag är verkligen skitnöjd hade 80,5 av 90 muahah MVG! Hade pluggat så fan så jag är verkligen skitnöjd!Har No-prov imorrn också bläää! Hatar verkligen No, isf är matte roligare och det är ju hemskt ! Sen efter skolan skulle Chloé gå hem till mig och ta bussen därifrån så jag slapp gå själv. Så när vi nästan är vid bussen kommer typ några fett störiga fyror eller nåt? Som börjar skrika på persiska på Chloé feeeta töntar, men dom var lite roliga. Men nu ska jag fortsätta kolla på tv pussssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har likadana böcker.. bara att jag har målat min kossa, den e neger nu :)SUG PÅ DEN! <3

2009-02-02 @ 21:12:38
URL: http://jslnw.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: thanx :) Fin blogg!

2009-02-03 @ 13:54:42
URL: http://annasagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0