Montag

Ännu en tysk rubrik, jag tror ni kan gissa vad det står och för er som inte kan det (HA!) Så betyder det faktiskt Måndag, på tyska dårå, tyska freak som man är då, *stolt* Heheh, nej då jag bara drev.

Idag har jag varit i skolan, vi hade tema dag. Najs, säger jag bara, vi började nio hade lektion till lunch. Men vi kolla bara på film, typ mina stora kärlek eller nåt? Har redan sett den, den är helt ok. Sen typ hade vi bild och syslöjd, alla skulle rita vad som fick dom att må bra. Jag rita typ en sol ? Haha, jag orkade verkligen inte. Sen typ på slöjden skulle alla sy sitt hjärta. Haha, mitt vart typ rosa, vanligt. Väääääldigt snyggt *host*

Sen efter skolan typ var jag med Chloé Felicia Danne Och Sunda, men när vi bestämde oss för att dra till donken stack Felicia hem. Jag och Sunda drog mot donken, där vi mötte Chloé och Danne efter ett tag. För dom skulle ju hem och hämta pengar. Så smällde jag i mig en Chicken Jr burgare, Yummie ! Sen drog vi till ica och fettot Sara köpte en Daim glass. MhhMHHHMmm. Me like ! Sen typ drog vi hit och kolla lite på film och snacka sen drog Chloé och vi var ute lite, sen drog alla hem och käka, nu ska jag sitta här lite, Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är utmanad utav mig, kolla i min blogg :)

2009-02-10 @ 08:59:27
URL: http://jslnw.blogg.se/
Postat av: Sanna

Läser du tyska i skolan? (:

2009-02-10 @ 14:41:43
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0