Onsdag

Nu sitter jag här med Sofia Svensson, som jag nyss var och mötte, typ halvvägs från bussen. Hon har chinos, dom var skitsöta! Vi ska nog göra nåt annat snart, jag ska bara blogga, höhö.

Idag har jag varit i skolan, vi gjorde typ iingeting, på tyskan redovisa vi en planch om tyskland, men jag fick redovisa själv för Amanda har rökarröst ahah, hon är hes som fan. Sen typ kolla vi film på no, skittråkigt, typ Robin somna? Och Chloé var påväg. Sen hände typ inge mer? Hähä. Var iaf god mat, så jag bara lassa in med köttbullar. Pussssss


Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Om du känner för att bli vald till Veckans blogg är det bara att gå in på mina sida och kommentera något jag skrivit. Varje söndag väljer jag en ny blogg som får en länk till sin sida. :)

2009-02-18 @ 15:15:46
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0