oOnSDaG

Idag har jag varit först i skolan, då hade vi typ skriva repotage om igår ? Fast hann typ göra tio rader fram till lunch hehe ! Sen åt jag lite sallad och chilli con carne fast inge ris och petade bort bönorna, usch usch! Sen skulle vi typ åka på teater, chill tänkte jag ju. Hahah, det där måste varit den sämsta teatern jag nånsin sett, det var tre pers son man kan inte säga att dom dansade, dom hoppade mest omkring på scenen? Och vettefan helt sjukt mitt i allt blir det tyst så sejer killen typ jag är normal, alla börja typ garva, sen sa dom typ skitkonstiga saker mitt i, typ en tjej bah, jag är en fisk. Och killen bah: Han suger på curling. Whaaat ? Fatta inget, sluta iaf två. Då stack jag Chloé och Felicia till Kista, åt lite på bk, sen gick vi runt, blev bara ett rosa/rött linne från gina. Nu ska jag äta pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0