sjuuuuk dag!

Idag har varit sjuuukt konstig dag, började med att jag gick upp som vanligt och duscha och allt, sen vid halv ett kom Danne och Chloé. Sen har vi en dörr som har typ halva glas andra trä, så skulle jag trycka igen den, och den är lite seg, så jag trycker ju rätt hårt. Så bara brakar det och jag skär upp handen på typ fem ställen eller nåt. Och ett var jävligt djupt, så det bara droppa blod på golvet, så jag bah skriker ANDEERS, asså min brorsa heter det och han låg typ och kolla på film eller nåt, men sin tjej. Så kommer han och allt, så typ går vi upp och då hade det typ sluta blöda och då ringer Anders akuten och fixar och är skitgullig, en lite skum sak, Chloe vart typ räddare än mig, jag grät inte eller nåt. Sen när allt börjar lugna ner sig ska Danne typ gå genom rummet. Så ramlar han ihop på golvet och bara låg där, men sen vakna han, liiite läskigt? Sen mår typ Chloe skitdåligt och typ går till toan och spyr, shit asså. Sen kom pappa hem och Danne och Chloe följde med till akuten, så fick vi vänta skitlänge, men sen sydde dom och vi åkte hem.

Hemma så typ gjorde vi potatisbullar, käka lite sen spela vi spel ahaha, töntarna faan, Sen snacka vi lite bara. Sen så följde vi med Chloe till bussen, sen gick Danne också hem. Så gick jag in och käka, sen stack jag ner och glodde på min träning, gör sjuukt ont att röra tummen, för skärskiten var typ på tummen typ två centimeter från pulsådern. pussssssss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fan vad läskigt först din hand sen dina kompisar..

:) Haha du är synsk

2009-02-24 @ 23:18:30
URL: http://duvetlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0