Strax över 11

Ja det är klockan nu. Jag satte mig precis här, det är därför jag inte uppdaterat tidigare. Sitter just nu och lyssnar på Sara låten, hähäh. Den här ju bara lite cuult namn i sig.

Sen jag senast skrev, så orkade jag inte gå ut och träffa Danne, det var inte mysväder så jag satt inne och glodde tv. Sen så vid fem tiden stack jag ner och kollade på dam match, egentligen skulle hela laget komma. Men det var typ bara jag Julia,Bellan,Sara K,Mickis C och Amber där, haha. Fick iaf skjuts hem av Mange. Sen kom jag hem och åt, sen stack jag ut med Chloé och Danne, vi satt på donkeeen, haha. Men Danne käka middag där? Vid typ nio, haha jaja. Sen stack jag hem och nu häääär. Pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0