This is a torsdag

Nu sitter jag här som en annan tönt, precis som igår och i förrgår, haha, och nästan alla andra dagar. Det bara tjuter datanörd om det, men men. Jag ska nog gå upp och ta en macka och sätta mig och kolla på film.

Idag har jag typ haft So och projekt bara. På projektet så gjorde jag engelska provet för jag hade basket turnering på eftermiddagen. Det gick sjukt dåligt, hehe. Hade inte pluggat ett skit. Men men, jag brukar ha VG/MVG på alla prov, och jag pluggar bara till tyskan, jag har tydligen ' kineshjärna' enligt Sara, haha! Sen hade vi basket turnering, vi förlora båda matcherna, men det betydde att då fick man gå hem. Trodde jag Danne och Chloé, så vi tre alla är hemma? Men Marcus messa nyss och sa att vi fick skolk, äsch skitsamma. Ja var ju där`? Pussssss


Kommentarer
Postat av: alec

tack fin header du med :)

2009-02-20 @ 12:32:28
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0