ttttorsdag

Idag är det torsdag ! Och vi hade ju då sovmorgon i morse som det då stod i förra inlägget. Idag hade vi typ tyska matte engelska projekt & so, så det har ju inte varit roligaste dagen, men matte och engelska. På lunchen stack jag och Chloé till abbes och köpte pommes och delade på. Hon gillar grillkrydda på pommes, gud vad äckligt säger jag bara. Jaja. Sen efter skolan gick Chloé och Linn med mig hit. Sen efter typ tio minuter stack jag och klippte mig och dom drog hem. Det vart förjävligt, asså inte att jag klippte mig i nån störd frilla eller nåt, men det var alldeles för kort, usssch ! Jaja, det växer väl ut igen, om typ fem år eller nåt. Haha. Nu sitter jag här och kollar på the hills, snart kommer anders hem och då ska vi göra våfflor yummie ! Sen ska jag träna, får se om jag uppdaterar nåt mera, pussssss



Kommentarer
Postat av: julia.

våfflor som är så gott!

2009-02-13 @ 06:56:28
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Anonym

MIN AILEN! :D mohahah! ;)

2009-02-13 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0