tidsfördriv

1. Fullständigt namn? - Sara Maria Holmström
2. Exakt ålder? -  12 år  ;$
3. Vart bor du? - Upplands väsby
4. Bor tillsammans med? - Mina föräldrar
5. Husdjur? - Far min är allergisk så inget
6. Hur ser ditt hus ut,färg?: gult och fult!
7. När är du född? -1996 hähä
8. Klass? - 7a
9. Vilket år tar du studenten? - 2014 i think?
10. Något jobb? - nej
11. När ska du sova ikväll? - när jag blir för trött?
13. Duschat idag? - ja
14. Kramat någon idag? - ja
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit? - yogurt och mackor
17. Dagens klädsel? - myskläder
19. Dagens sötnos? - Alex är sötnos varje dag
20. Dagens roligaste? - har bara vart hemma så typ film?
21. Har du många vänner? - lagom :)
22. Hur många har du kysst? - nån som räknar?
23. Vem kramade du senast? - mamma  HAH
24. Hur många vill du ha sex med? - 142 stycken hahah vad fan är det för fråga?
25. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen vad jag vet..
27.Har du varit otrogen? - Nej gud, skulle aldrig fyfan!
28. Har du pojk-/flickvän? - Ja
29. Vem pratade du med i telefon senast? - Typ pappa? (jag smsar m. folk ?)
30. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Sofia K - :O jag har ätit klart nu

nu vet ni lite om mig hahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0