Åh herre gud

Jag vet inte vad jag tänkte på när jag fixade headern igår, den såg ju mupp ut som fan? Jaja den är borta nu och jag får fixa in nån ny typ.. imorgon eller nåt.. Just nu orkar jag inte

Idag har det varit najs, fick sluta en halvtimme tidigare, och hade bara lite vanliga tråkiga lektioner, inget viktigt iaf, Sen efter stack jag och Sofia S hem till mig och typ käka lite och snacka och tönta oss som vanligt. Sen såg vi att Nicke och Jeppe gick förbi utanför så vi stack ut med dom och drog omkring sen drog vi in till mig och typ snacka sen käka jag sen skulle Sofia käka så följde vi med henne en bit sen gick vi andra till Jeppe och dega där medans Jeppe åt, sen skulle vi till Abbes så mötte vi Sofia K Adde och Amanda där så var vi med dom sen kom Linn så stod vi där och frös röven av oss, så fick jag skitont i magen, vene varför men det har typ gått över nu? Jaja det är iaf bra. Sen typ drog Amanda och Sofia så vi andra drog till Adde och titta på film i tio minuter typ sen skulle Linn hem så följde Adde med henne så jag och Jeppe stod utanför och vänta tills min mamma kom och hämtade mig, sen stack jag hem och nu kom jag in för bara nån minut sen, långt inlägg hoppas ni orkar läsa, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0