Det vart inte sista inlägget

Jag är:

Blyg:
 Mot dom jag känner halft
Smart: typ 
Långsam: nääea
Stressad: nä
Snäll: Jap
Dum: ibland (6)
Djup: Ibland
Öppen: sometimes
Ärlig: Ja
Positiv: Oftast

Vänskap
Jag har..

Förlorat en bästa vän: Ja, men inte så att den dött?
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit hos en tjejkompis: ja..?
Slagit en kompis: Haha, ja (A)
En kompis som vet allt: ja
Berättat en hemlighet för en kompis: Ja

Favoriter

Låt just nu:  Vene vad det heter, börjar m tjing broshan.
Pryl: Vet inte
Film: What happend in vegas (iaf idag)
Bok: Vet inte
Lärare i skolan: Anna, So lärarn,
Plats: busshållsplatsen vid abbes me like
Frukt: Alla :)

Övrigt
Jag har..

Opererats: ja
Cyklat omkull: HAHA Ja
Sjungit i duschen: always
Hoppat på en studsmatta: Ja
Fobi för något: nej..
Sett någon dö: nej
Varit på begravning: Ja
Sagt att jag hatar någon: Nej

Om livet

Svart eller vitt: Vitt
Skriva eller tala: Tala
Nagelbitare: ibland
Mobil eller MP3: Mobil
Lösgodis eller choklad: båda
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Båda
Festa eller ta det lugnt: Beror på
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller Lördag: Lördag
Ljus eller lampa: Lampa
Kärlek eller vänskap: Vänskap
Bio eller hemmakväll: Hemmakväll myyys
Favoritparfym: vene
Favoritmat: hmm, fruktsallad?(A)
Gillar att kramas: Ja!
Har du många väskor: typ tre? eheh 
Lyssnar helst på: Det mesta
Kittlig: Hehe.. Ja

Har du någonsin

Ätit sushi/rå fisk:
Ja mums
Kramat en kille: Ja
Stått på en scen: Ja, många gånger.
Skämtat och ingen förstår: Hehe ja

Jag gillar att

Ge massage: nej
Få massage: Ja
Gå promenader: Ja

Övrigt

Svär du mycket: Ja ganska
När duschade du senast: Nyss
Vad var det sista du skrev till en kompis: Ok, nej vene vadårå?
Vad gör dig glad: Mycket
Vad skulle du vilja göra nu: Vara m en person
Vart skulle du vilja åka: Kroatsien
Åkt limousine: Nej
Varit med i en lokaltidning: Ja
Varit med på tv: Nej
Har en mobil: Ja
Söndagssysselsättning: Olika
Gitarr eller Piano: Gitarr
Spelar du i ett band: Nej
Allergisk mot något: Ja
Något husdjur: Nej, pappa is allergisk
Dricker:   Dricker vad?
Familj: Mamma, pappa & storebror
Hur bra humor har du på en skala 1-10?: 11 (A)
Vill ha: pengar t kläder, eller bara kläder
Klockan just nu: 23.11
Mitt namn: Sara

Kommentarer
Postat av: emma

jaha tråkigt jag har me varit sjuk, hoppas det blir bättre snart då:) nej är hos en kompis kollat film och sånt:)

2009-03-21 @ 00:08:41
URL: http://eemarosen.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack!

har du haft en bra kväll?

2009-03-21 @ 00:57:46
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

Hej!

Kolla gärna min blogg som handlar om;

Bloggdesign, foto, vardagliv m.m.



Ha en trevlig Lördag!

Kram


2009-03-21 @ 08:54:18
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: sofia

Cyklat omkull: HAHA Ja

Slagit en kompis: Haha, ja(A)



HAHAHAHA, vid hunddagiset när du ramla! shit, det va bästa sommarminnet 08!:'D



du slog mig :(

2009-03-21 @ 14:11:34
URL: http://volleyn.blogg.se/
Postat av: mimi with the pink blog

tack så jättemycke :D



haha fruktsallad som favoritmat x) men det är gott D:

2009-03-21 @ 16:02:16
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: carro

Låt just nu: Vene vad det heter, börjar m tjing broshan.



hahahahahah sara jag dör :`)

2009-03-22 @ 17:43:52
URL: http://alltomcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0