Du är så yeye wowow(8)

Tjabbatjena sötisar, kom precis in, har ju inte kunnat blogga idag, eller jag har inte haft tid, stack iaf och mötte Sofia i morse vi bar ved åt hennes mamma, så nu är jag 50 kronor rikare.. Eller egentligen inte, för jag och Sofia åkte till stinsen efteråt, så köpte jag ett linne jag ville ha (typ vitt m tre 'gubbar' på) och två par trosor, har tyvärr inga bilder, men men ni får överleva. Sen typ åkte vid hemåt komunalt det tar ju seriöst två timmar på söndagar? Jaja vi kom hem sen stack jag in bytte om och sminka mig lite, sen stack min family och jag till farmor för det var barnkalas där. Storkussen fyllde ju 5, grattis grattis. Sen kom jag hem vid åtta typ proppmätt och bytte brallor, sen stack jag ut och mötte Danne vid södervik så sa vi hej till lite folk där. Sen typ drog vi mot mig, sen drog han hem och jag med. Vad mycket kommatecken jag skriver? Eller är det bara jag som tänker på det? Knasigt knasigt, pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0