God morgon God morgon

Nu undrar ni säkert varför jag är vaken nu, när jag inte börjar skolan förns halv elva, det var så att jag inte kunde sova så jag gick upp vid åtta fast jag egentligen kunde sovit till typ nio. Jaja, nu hinner jag ju iaf blogga. Jag måste nog sminka mig snart, och borsta tänderna, Hahah, eller nej, jag kollade på klockan och den var ju fan bara tio i nio. Skulle egentligen sovit nu, knasigt. Men jag ska ju då till skolan, sen skulle jag träffa Matte får se vad vi hittar på pusss happyfaces

Kommentarer
Postat av: louise

vem är matte :)

2009-03-12 @ 16:40:32
Postat av: Sara

Sv t louise som inte har blogg :) : Han är min kompis & min kompis storebror xd

2009-03-16 @ 10:37:05
URL: http://leav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0