Jag vet

Ni har saknat mig grymt mycket, jaja, kompisar går ju faktiskt före denna blogg! Just nu sitter jag och lyssnar på musik, bräckte nyss Danne i röj flaggor, fast förlorade mot Zalle *sadface*.

Idag har jag iaf varit i skolan och haft lektioner, seegt, hade iaf inte idrott så slutade vid två. Då gick jag Mange Danne och Chloé mot mig, hade skiitkul. Sen vart det kallt så vi dumpa Magnus och gick hem till mig. Så åt vi mackor och gjorde saft, mums. Sen satt vi och snacka lite och gick ut lite för sent så Chloé missa sin buss. Så satt vi och vänta där tills nästa kom. Efter det gick jag och Danne hit, för det hade typ börjat snegna som Danne sa? Haha han mena snöregna, jaja, så satt vi i min soffa och glodde tv och snacka, pusssss

Kommentarer
Postat av: michelle

Gör det , [email protected] :)

2009-03-03 @ 07:49:38
URL: http://hejmichellle.blogg.se/
Postat av: angelica

absolut kompisar före blogg, thats it : D

2009-03-03 @ 12:48:03
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0