Jaja :$

Jag har väl inte skrivit så spec myk i helgen men jag är här nu! Igår var jag m Josse Sofia och Chloé i kiiista, vi va typ där ett tag, sen drog Josse och Chloé på bio, men jag och Sofia palla inte, hon hade typ redan sett den och jag var inte sugen på bio, plus jag hade bara 50 spänn kvar eller nåt. Jag köpte iaf en bikini från H&M svart typ, och ett vitt linne med körsbär på, ni kan kanske få bilder sen, sen stack jag och Sofia hem till mig, och glodde film,

Idag  var det skola, Sofia kom hit så gick vi tillsammans som vanligt, sen var det bara vanliga lektioner, och så hade vi svenska. Jag hatar det! Vi håller på med Sats delar, typ ao do och subjekt och projektiv och indirekt objekt och jag vet inte allt?! Och vi sa typ ha prov nästa vecka, jippi..  Sen på idrotten hade jag inga kläder, men det var ju inte precis jobbigt att dansa så jag var med iaf, najs najs. Sen stack jag och Chloé och mötte Sofia sen drog vi till bussen och tog den till Rimi, eller Chloé fortsatte hem, menjag och Sofia gick in på Rimi och köpte varsin mannafrutti, det är grymt gott, sen stack jag hem och nu här. Ska nog sätta på en film snart, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0