jamen.. *tänk tänk*

Är klockan tio över tio eller tio över nio? Fan vet inte hata sommartid..eller vintertid, spelaroll bara det är jobbigt att ändra klockan.. Ska jag ringa och väcka Sofia eller ska hon få sova som en gris ett tag till..? Jaja, igår hann / orkade jag inte blogga, hade ju iaf match, vi vann med 11-0 mot jag vet inte vilka, men iaf jag gjorde 3 mål schteek, jag var iaf jättenöjd, sen typ satt jag och Sofia och hängde där, för hon kom ju och kolla på min match. Sen stack vi till centrum efter att mitt lag spelat den andra matchen som jag inte spelade, dom förlorade med 2-1 men men that's liiiiiife (8) Jag är tönt *happyface* Sen stack vi till centrum sofia köpte nån tröja, sen stack jag hem och duscha sen mötte jag Sofia, sen käka jag och efter det drog vi ut, mötte jeppe och var ute några timmar, kom hem lite sent men mamma sa ingeting, så det var ju bra.. Sen typ en halvtimme senare, vid typ elva, stack Sofia hem, och jag slaggade, fan vad trött jag var, det typ snurrade som fan när jag var ute också.. ( Nej jävla töntar jag går inte omkring som en annan fjortis och dricker på helgerna ! ) Oj långt inlägg, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0