Just another day

Jag har faktiskt jävligt svårt att komma på rubriker! Hahah, idag var det skola, det var chillpill, först hade vi So det är faktiskt kul, för vi har skitbra lärare i det. Sen hade vi väl språk med cp johan, britt var sjuuk. Sen hade vi lite mera lektioner, bl.a slöjd, håller på med ett par mjukisar, jag och danne är dom ändå som jobbar, som inte tillhör 'töntarna' i klassen, sen stack jag och Chloé mot mig, hon skulle hem för hon skulle typ iväg, så jag ska träffa johannes nu ist, pusssar



Åh neeej! :'( kollade precis besökarna, hade 170 häromdagen, igår hade jag 33 *sadface*

Kommentarer
Postat av: frida

tack så mycket, din var fin den med! :D Fina bilder.. Hur gör du för att få så många besökare? :O haha

2009-03-04 @ 21:59:35
URL: http://frajzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0