Lite dålig uppdatering

Men igår så var detskola, som vanligt på tisdagar slutade jag vid ett, sen satt jag och snacka med folk för Danne och Chloé hade hkk, och Sunda typ nåt. Sen vid två skulle Linn på typ skolråd eller nåt sånt, och jag hade inge bättre för mig så jag följde med, haha värta snilledraget! För det betyder att jag får skippa hela pojektet imorgon, så jag börjar halv elva. Muaha! Sen träffa jag Danne och Chloé och så väntade vi på Sunda, sen stack vi hem t Danne sen t Abbes, efter ett tag så skulle ju då Sunda hem då stack jag med han, när vi typ nästan var i Carlslund så kom jag på att jag behövde ju min väska som låg hemma hos Danne, så jag drog tillbaka, och hämta den sen gick jag hem, vart blöt som fan, jävla snö smält smält SMÄLT! Sen träna jag, det gick helt okej,

Sen idag så gick jag upp hade inget smink eller nåt idag, för klassen skulle sticka och bada, jag brukar hata det men det var rätt kul, har ett rött märke i pannan för Chloé knäa mig där, hey hoe! Jaja, nu ska jag nog duscha sen glo på film, får se om jag uppdaterar mer ikväll, sitter inte så jättemyk. vid datan, pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0