Nej men hejsan..

Nu har jag pallrat mig hit.. Heh, jag har ju inte skrivit sen igår vid lunch, men det vart så för min feta datanördiga bror Anders sitter ju här typ 24? Jaja igår var jag med Sofia & Sofia och ett tag Adde och Jeppe, vi typ gjorde inget spec, flumma sönder och hade chill, schteekte i solen såklart, sen var jag röd som en brandbil i fejan, jag har typ bränt mig -.- inte så schteek..

Sen idag så cyklade jag och Sofia till skolan.. eller hon skjutsar mig på sin cykel, men men.. Nästan samma sak, hehe. Sen kom vi jälvigt tidigt, så vi satt ute och kommenterade alla som kom, heh.. Vilket liiiv.. Men inte så dom hörde jag är ju ingen fitta heller *happyface* Sen typ skola bla bla bla kul som vanligt på alla raster, sen efter så stack jag och Sofia hem till henne käka, och sen drog vi och panta burkar och sen hem till henne och hämta lite grejer jag hade där sen drog vi hem till mig och gjorde ingeting, tills jag skulle laga mat.. Det vart korv och makaroner, yummie! Sen typ drog Sofia när jag skulle käka, sen stack Sara the schtek på träning, tyckte det gick bra, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0