Ojojojoj.. Hoppsan

Nu har det varit lite dålig uppdatering här, men det är bara för att jag hann inte blogga igårmorse och på kvällen satt min datanörd till bror här, och min dator är så jävla seg, så där sitter jag aldrig..

Igår så vaknade jag gick upp käka fixa mig, ni vet det vanliga. Sen gick jag och mötte Sofia så stack vi till centrum, där vi träffa Chloé så gick vi runt där, köpte två t-shirtar, så åt Chloé och Sofia där också, men jag var typ mätt ändå så jag åt inget. Sen typ gick vi runt som typ lodisar, sen skulle Chloé tanka mobilen, så vi gick till elkas, varför vet jag inte men det gjorde vi, så fyllde hon på mobilen där, (varför nte på ica..? Så myk närmre) Sen typ köpte vi cider och malteesers eller hur det stavas, och gungade på nåt fett rolig sak, så nu har jag fett ont i röven.. Sen stack jag och Sofia hem, och Chloé med dårå. Sen satt jag och Sofia bara hemma hos mig,hhehe.

Idag var det skola, helt okej, men jag typ haaaatar svenska, och vi har typ prov imorgon.. Jaja, sen typ var det kul som vanligt, hehe.. Jag har inget mer att skriva här och nu, pussss


Kommentarer
Postat av: sofia

och gungade på nåt fett rolig sak





HAHA nåt fett rolig sak ?

Bra svenska baby ;)

2009-03-23 @ 18:53:17
URL: http://sssh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0