Precis som jag sa

Ja, precis som jag sa så blev det uppdatering på kvällen. Har ju då vart på laserdome (som jag fick reda på att det stavades så och inte laser doom heh..) Det var typ kul, vi vart uppdelade i tre lag, vårt lag förlora båda gångerna men det var kul iaf, spelaroll liksom. Första gången kom jag 6/26 andra 9/26. Heh.. Jag schteker, eller inte.. Jaja sen skulle alla t donken, men jag var fortfarande skitmätt efter frukosten, så jag stack hem, det gjorde också Frida E och Carro. Sen kom pappa och hämta mig vid stationen och vi stack till väsbyskolan och kolla på damjuniorerna, det stod 7-1 till BSK när jag och pappa stack hem. Sen duscha jag, och nu sitter jag här, skulle kanske vart med Johannes men han va med nån annan. Ska iaf va med han på tisdag, känner att det blev ett långt inlägg, hoppas ni orkar läsa, pussss



Kommentarer
Postat av: nellie

kommentera mitt senaste inlägg som heter "skor" och skriv vilka du gillar mest :) kram!

2009-03-22 @ 18:30:46
URL: http://columbusnellie.blogg.se/
Postat av: sändrä

Men det var vell bra ändå ? . Inlägget blev inte alls för långt men jag fattade inte riktigt :P haha jag är inte världens smartaste persom :)

2009-03-23 @ 11:14:31
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0