Tjabbatjena

Vart ju lite dåligt på skrivarfronten igår. Vilket betyder att jag inte skrev nåt alls, inte ett enda yttepytte ord, igår var jag i skolan, efter skolan tog jag och Mange sällskap hem, hahah vilket språk jag har idag! Jaja, så det tog ungefär lite mer än en timme att komma hem, sen tränade jag på kvällen, jag tyckte nog det gick bra.

Sen idag var det skola, fick tillbaka musik provet, hade 44/50, vilket var VG, så jag är rätt nöjd, det var helt ok. Sen efter skolan gick jag och Mange hem tillsammans igen, fast det tog nog bara 45 minuter idag, sen har jag käkat lite, sen städat fram till nu, så det betyder att jag snart är 150 kronor rikare, muaha! Nu ska jag sitta här lite, sen käk sen film kväll med Sofia, om hon hittat hem till dess, För hon och smartskallen Chloé har lyckats åka tåg till älvsjö och nu hittar dom inte stationen, smart smart, puss på dom och alla ni andra som skulle kunna tänkas läsa min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0