tuesday

Tjenatjena, idag har det varit skola, det var väl helt ok, segt som vanligt, men på tisdagar slutar jag ju kvart över ett för andra halvan av klassen har hemkunskap! Fick tillbaka engprovet, hade 91,5/100 är jättenöjd för jag hade glömt att plugga. Sen fick vi tillbaka No provet också förresten, där hade jag typ 46/52 så är rätt nöjd med det också, det kunde vart bättre. Sen efter skolan sa Danne och Chloé (dom har egentligen hkk) att dom mådde dåligt, så vi plus mange stack och hade chill som igår. Sen stack jag och Danne och Chloé hit tog varsin macka tinade fötterna och satte oss och glodde på Harry Potter 5 (A)

Nu har jag och Danne lämnat Chloé vid bussen sen så gick Danne vägen förbi mig hem, så nu sitter jag här, ska väl snart ringa pappa för det är ingen hemma och min träning börjar om en och enhalv timme och jag har inte käkat nåt?  Pusssssss


Kommentarer
Postat av: Bella

jaa the hills är as bra!

2009-03-03 @ 21:08:47
URL: http://bellablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0