1 timme 22 minuter och 23 sekunder

..exakt så länge har jag pratat med sötnosarna Filip & Fredrik från Dalarna. Saknar dom sjuuukt, dom hade varit och kastat snöbollar på nåt cpbarns hus. Jag har inte gjort så jävla myk. sen jag bloggade förra gången, men jag har lagt på en till lager med nagellack så det ska hålla lite mera. Så har jag käkat och tittat på Tv och gjort lite tråkig engelska också. Pallade verkligen inte tyskan även fastjag har typ snart ig om jag inte gör lite mera med det.. Jaja jag får väl höja det lite senare. Nu ska jag fixa designen och tönta mej framför datorn ett tag. Ajuste ni vet hunny bunny tjej låten? Den är ju jättebra, även fast den är sjukt gammal.

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0