en månad till julafton

..jupp, för det är faktiskt den 24 november idag för er som inte visste det :) Idag har det snöat exakt hela dagen. Men fick skjuts av min dagoskompis mamma imorse, som jag inte pratat med sen.. dagis. Mycket mystigt, jaja jag slapp gå(?) Vanlig skokdag blablabla.. bildlärare fick damp som vanligt samma med svenskan. Och idag får vi också veta att vi har svenska prov imorgon, Helvete, aja jag bor ju i Sverige för fan! Plus jag har två prov jag missat när jag varit sjuk/egypten som jag måste göra typ 8 på onsdag morgon när jag egentligen ska ha sov morgon blääää. Jaja idag var jag myyyyyyyyyyk. blöt när jag kom hem så torktummlade jag därför skorna lite och tog bort sminket (förjag såg ut som en tvättbjörn) och bytte kläder. Nu ville Sunda att jag skulle med ut men nehejdu för jag är precis varm. Nu TV heeeeeeeeejdå




Chloé och Sara goes Svenska (älskar min halsduk!)


en riktigt (lite för) glad Sara.


och en liten söt snöig marcus :)

Kommentarer
Postat av: caroline

ja den är riktigt mysig :D ibland är min mormor snäll och ger mig kläder, höhö

2008-11-24 @ 18:07:23
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0